Om meg

Bildet mitt
Turdame. Blir lykkeleg av lyden av bølger som slår mot land eller ein bekk som sildrar. Blir også lykkeleg av lukta av skogbunn og stiar ute i naturen. Fargar betyr mykje for meg og stein finst i alle rom i huset.

torsdag 19. april 2012

Særs aktiv dag, "papirarbeid" og storslått tur til Bremneset

Hadde besøk av ei veninne som skal ha konfirmasjon neste månad,
eg var konsulent og hjelpte med klipping og tilpassing.
Ho hadde ideane og tilfanget, men ikkje heilt orden på metodane.
Flotte sanghefter vart det!
Så måtte vi ut på tur, første dagen det har vore tosifra temperatur. Endeleg!

Barbro og Saxo på Synnesfjellet

Utsikta heim til Synnes

Å kor kjekt det er med vatn!

Kvardagsglede, picnic med ost og kjeks og godt tilbehør

Avslutta med iskaffe

Så måtte hunden spylast før vi kunne ta han i hus

Ein gut som storkosar seg, vil gjerne ha hund...

Ting tar tid, det vart ein lang dag, MEN med bra resultat!


1 kommentar:

  1. Så flott du har fått blogg Lise:) Gleder meg til å lese mer her inne:)

    Lykke til med mer blogging:)) Synes det er ren hverdagsterapi:)))

    Jill :)

    SvarSlett