Om meg

Bildet mitt
Turdame. Blir lykkeleg av lyden av bølger som slår mot land eller ein bekk som sildrar. Blir også lykkeleg av lukta av skogbunn og stiar ute i naturen. Fargar betyr mykje for meg og stein finst i alle rom i huset.

fredag 20. april 2012

Johan Skytt på Godøyfjellet

Det var ein flott kveldstur! Vindstilt og tosifra temperatur.
Målet var steinen Johan Skytt. Eg veit ikkje kvifor steinen heiter det,
og fann ingenting på google heller.
Flott er han iallfall og småsvimmelt var det!



Yess, eg våga!


Evy hadde prøvd før ho


Magne kosar seg i snøflekkane


Fine guten!


Utsikt så ein kan bli audmjuk


1 kommentar:

  1. Flotte bilder Lise:)! Ser dere fant steinen. Kult:)) skal ditt på guidetur på lørdag og har prøvd å finne ut overalt hvorfor den steinen har fått det navnet.

    Turest:)))

    SvarSlett